تعمیر لپ تاپ msi

تعمیر لپ تاپ msi

نمایندگی msi تیمی از کارکنان حرفه ای را که دوره های آموزشی  بسیار تخصصی و حرفه‌ای را در زمینه تعمیر لپ تاپ msi گذراندن گرد هم آورده است و با  قرار دادن تجهیزات با کیفیت بالا و به روز دنیا در اختیار آنان سعی بر بهترین بودن دارد. تکنولوژی و تکنیک‌های تعمیر لپ تاپ msi به سرعت در حال تغییر هستند. تکنسین های نمایندگی msi دائما در حال به روز رسانی خود هستند تا بتوانند یک رویکرد بسیار حرفه ای داشته باشند. تمامی خدمات این نمایندگی اعم از تعمیرات لپ تاپ ام اس ای  با بالاترین کیفیت و استانداردهای بسیار بالا انجام شده‌ و تمام خدمات به همراه گارانتی ارائه می شود. هدف اصلی ما در نماینگی msi جذب رضایت و اعتماد شما کاربران عزیز می‌باشد.

تعمیر لپ تاپ msi در نمایندگی

اگر به دنبال یک مجموعه تخصصی و حرفه ای هستید که تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ msi شما را به بهترین نحو ممکن انجام دهد، نمایندگی تعمیر لپ تاپ ام اس ای انتخاب مناسبی است. در نمایندگی msi از جدیدترین تجهیزات برای عیب یابی و تعمیر لپ تاپ استفاده می شود. تکنسین هایی که بر تعمیرات نظارت دارند، دوره های تخصصی در زمینه تعمیرات را گذرانده و تجربه بالایی در این زمینه دارند. به همین علت می توانند با کمک ابزارآلاتی که در اختیار دارند، بهترین روش ها را برای تعمیر لپ تاپ ام اس ای اجرا کنند. برای ارتباط با کارشناسان مرکز تعمیر لپ تاپ msi، کافی است با شماره 021-45102 تماس بگیرید.

برای دریافت خدمات تعمیرات لپ تاپ msi در نمایندگی، کافی است که به نمایندگی مجاز ام اس ای مراجعه کنید. در نماندگی لپ تاپ شما توسط تکنسین عیب یابی شده و بر اساس نیاز، اقدامات تعمیراتی لازم روی لپ تاپ انجام می شود. در نهایت بعد از رفع نقص، دستگاه تست شده و بدون هیچ مشکلی به شما تحویل داده می شود.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ msi

نمایندگی msi ، یک مرکز رسمی جهت تعمیر لپ تاپ ام اس ای است. اگر شما نیز دارندۀ یکی از مدل‌های لپ ‌تاپ msi هستید اما لپ ‌تاپ شما به هر علتی دچار افت عملکرد شده است، می‌توانید با حضور در نمایندگی ام اس ای ضمن بهره مندی از خدمات مشاوره در محل، مشکل لپ تاپ را با متخصصین ما در میان گذاشته و در صورت نیاز به تعمیر، لپ تاپ خود را به کارگاه تعمیر لپ تاپ msi تحویل دهید. مدیریت نمایندگی، تمام خدمات انجام شده در مرکز تعمیر لپ تاپ msi را ضمانت و گارانتی می‌نماید.

تعمیر لپ تاپ msi
تعمیر لپ تاپ msi

تعمیر لپ تاپ msi در تهران

برای دریافت خدمات تخصصی تعمیر لپ تاپ msi در تهران کافی است با نمایندگی مجاز ام اس ای در تهران تماس بگیرید. تفاوتی ندارد که ساکن کدام یک از مناطق تهران هستید؛ شعب مختلف نمایندگی لپ تاپ msi در تهران در خدمت شما هستند. تنها کافی است با مرکز تعمیرات لپ تاپ ام اس ای تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند و سرویس مورد نظر شما را انجام دهند. تعمیر لپ تاپ msi در این شعب توسط تعمیرکاران با تجربه و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و روش های روز دنیا انجام می شود.

تعمیر لپ تاپ msi در کرج

اگر لپ تاپ msi شما درست کار نمی کند و نمی توانید برای تعمیر آن به تهران مراجعه کنید، مرکز تخصصی تعمیر لپ تاپ ام اس ای در کرج، در خدمت شماست. گاهی مشکلات لپ تاپ به گونه ای هستند که باید در سریع ترین زمان ممکن آنها را عیب یابی و برطرف کرد. در غیر این صورت امکان دارد مشکلات بیشتری در لپ تاپ ایجاد شود، هارد آسیب ببیند و یا حتی ممکن است لپ تاپ به طور کامل از کار بیفتد. با استفاده از خدمات تعمیر لپ تاپ msi در کرج، می توانید بدون مراجعه حضوری، مشکلات سیستم را برطرف کنید.

خدمات تعمیر لپ تاپ msi

مهم ترین خدمات تعمیر لپ تاپ msi عبارتند از ویروس کشی، رفع مشکلات اتصال به اینترنت و کرش کردن لپ تاپ، بازیابی اطلاعات، به روز رسانی و نصب سیستم عامل، رفع کاهش سرعت اجرای برنامه ها، نصب برنامه، تعمیر هنگ کردن لپ تاپ در زمان اجرای برنامه ها، تعمیر دیسک سخت، رفع مشکلات تصویر، تعمیر صفحه نمایش، رفع مشکلات بوت سیستم، تعمیر و تعویض رم، تعمیر و تعویض کیبورد، تعمیر کارت گرافیک، تعمیر اسپیکر لپ تاپ، تعویض فن، تعمیر لولا، تعمیر و تعویض باتری، تعمیر و تعویض ال سی دی و ال ای دی، تعمیر و تعویض بدنه. به موجب ضمانت نامه معتبر نمایندگی msi، می توانید از اصالت و کیفیت این خدمات اطمینان کامل پیدا کنید.

تعمیر سی پی یو لپ تاپ msi

سی پی یو یکی از مهم‌ترین قطعات لپ تاپ msi است که درصورت آسیب‌دیدگی باعث می‌شود لپ تاپ به یک دستگاه بلااستفاده تبدیل گردد. سی پی یو نقش پردازش و محاسبات تمام عملیات‌هایی که در لپ تاپ انجام می‌شود را عهده دار است. ارتباط بین سی پی یو با سایر اجزاء لپ تاپ msi به کمک مادربرد شکل می‌گیرد و باعث می‌شود که پردازنده تمام وظایف و عملیاتی که توسط بخش‌های مختلف لپ تاپ انجام می‌شود را مورد پردازش قرار دهد.

پردازنده از چندین هسته تشکیل شده که این هسته‌ها گاهی ‌اوقات به شکل مستقل و گاهی‌ هم با یکدیگر به پردازش و انجام عملیات محاسباتی سبک و سنگین می‌پردازند. از مهم‌ترین علائم خرابی سی پی یو لپ تاپ ام اس ای می‌توان به خاموش شدن لپ تاپ، هنگ کردن آن و بوت نشدن اشاره کرد. اگر سیستم شما هم با هر یک از این مشکلات مواجه شده‌ بهتر است عیب‌ یابی و تعمیر آن را به نمایندگی تعمیر لپ تاپ msi بسپارید.

تعمیر هارد لپ تاپ ام اس ای

تغییر نام بعضی از پوشه‌ها به اسامی عجیب و ناخوانا، کند شدن لپ تاپ، ریستارت شدن ناگهانی سیستم زمان کار کردن با ویندوز، هنگ کردن لپ تاپ، خراب شدن فایل‌های سیستم عامل، شنیده شدن صداهای عجیب و غریب از لپ تاپ، بوت نشدن لپ تاپ و … همه از نشانه‌های خرابی هارد لپ تاپ ام اس ای هستند. خراب شدن هارد به معنای از دست رفتن تمام اطلاعاتی است که بر روی لپ تاپ ذخیره کرده بودید. مهم‌ترین دلایلی که باعث خرابی هارد لپ تاپ می‌شوند عبارتند از: وارد شدن ضربه به لپ تاپ و نوسانات برق می‌باشند. به همین علت توصیه می‌شود که هنگام شارژ کردن لپ تاپ msi حتماً آن را به یک محافظ برق متصل کنید و همچنین از وارد شدن ضربه به لپ تاپ جلوگیری کنید. اگر لپ تاپ شما هر یک از نشانه‌های خرابی هارد را دارد بدون دستکاری آن و حذف یا ذخیره کردن اطلاعات بر روی آن که امکان بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ را به شدت کاهش می‌دهند، این دستگاه را جهت تعمیرات به نمایندگی تعمیر لپ تاپ msi بسپارید.

تعویض ال سی دی لپ تاپ msi

به هر دلیلی امکان دارد صفحه نمایش لپ تاپ شما بشکند یا بخش هایی از آن دچار آسیب شوند. در این شرایط مطمئنا روند نمایش تصاویر مختل شده و امکان دارد هیچ تصویری به نمایش در نیاید. تیم تعمیر لپ تاپ ام اس ای در این موقعیت تلاش می کنند که ال سی دی را تعمیر کرده و عملکرد آن را به حالت عادی باز گردانند. اما در صورت شکستن ال سی دی، امکان تعمیر وجود ندارد. در این صورت، LCD  تعویض می شود تا امکان استفاده مجدد از لپ تاپ برای کاربر فراهم گردد. برای تعویض ال سی دی لپ تاپ msi، باید حتما از صفحه نمایش اورجینال استفاده شود. اگر صفحه نمایش جدید اورجینال نباشد، مدت زیادی کار نمی کند و خیلی سریع باید دوباره آن را تعویض کنید. البته کیفیت پایین ال سی دی نیز می تواند سایر قطعات لپ تاپ را در معرض خطر قرار دهد. نکته دیگر این که اتصالات و فلت ها باید کاملا درست و دقیق باز و بسته شوند تا ال سی دی بهترین عملکرد را داشته باشد. تعویض نمایشگر لپ تاپ msi در نمایندگی مجاز ام اس ای، توسط تعمیرکاران لپ تاپ msi، با تجربه و فقط  با استفاده از قطعه اصل انجام می شود.

 

 

تعمیر لپ تاپ ام اس ای
تعمیر لپ تاپ ام اس ای

تعمیرات نرم‌ افزاری لپ تاپ msi

داغ شدن بیش از حد لپ تاپ، هنگ کردن لپ تاپ، کند شدن لپ تاپ، از کار افتادن کیبورد و تاچ پد لپ تاپ و بوت نشدن سیستم، همه و همه ممکن است ریشه نرم افزاری داشته باشند که بیشتر اوقات گریبان‌ گیر کاربران لپ تاپ msi می‌شود. اگر سیستم شما هم دچار مشکلات نرم افزاری شده است، می‌توانید عیب‌ یابی و تعمیر لپ تاپ ام اس ای را به نمایندگی رسمی msi بسپارید. واحد تعمیرات این نمایندگی از دو بخش کاملا مجزا شامل: تعمیرات نرم‌ افزاری و تعمیرات سخت ‌افزاری لپ تاپ ام اس ای تشکیل شده است. واحد تعمیرات نرم ‌افزاری نمایندگی ام اس ای دارای تکنسین‌های متخصصی است که با تجربه و مهارتی که در زمینه نرم‌ افزار دارند، تمامی نقص های نرم ‌افزاری لپ تاپ را با سرعت بالایی برطرف می‌کنند.

روند تعمیرات msi

تعمیرات msi در نمایندگی ام اس ای، روند مشخصی را طی می کند. مهمترین و اصلی ترین عامل در این روند نظم ، دقت و سرعت در تعمیرات می باشد. این عوامل موجب استقبال و رضایت کاربران از این مرکز گشته است. در این بخش به ذکر مراحل تعمیرات از آغاز تحویل محصول و عیب یابی اولیه تا زمان تعمیر دستگاه و تحویل آن به کاربر می پردازیم.

در مرحله اول کارشناس تعمیرات، اقداماتی که برای تعمیر درنظر دارند را با صاحب دستگاه درمیان می گذارند سپس در صورت تأییدو رضایت مشتری، روند تعمیر آغاز می شود.

اگر نیاز به تعویض قطعات بود با مشتری تماس گرفته می شود، تعویض هر قطعه‌ی آسیب دیده با کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام خواهد گرفت.

صحبت کردن با صاحب دستگاه در مورد اختلالات ایجاد شده و چگونگی تعمیر لپ تاپ msi

سوال هایی در زمینه عیوب و مشکلات ایجاد شده در لپ تاپ از سوی کارشناسان تعمیر لپ تاپ ام اس ای از صاحب دستگاه پرسیده می‌شود.

بعد از بررسی‌های اولیه تکنسین ها، ایرادات و مشکلات لپ تاپ توسط کارشناس تعمیر تشخیص داده می شود و با صاحب لپ تاپ در میان گذاشته می‌شود.

سپس پس از اتمام تعمیرات و تست دستگاه توسطِ تکسین، با صاحب لپ تاپ، جهت تحویل دستگاه تماس گرفته می شود. با حضور صاحب دستگاه، لپ تاپ ام اس ای تست می شود تا از صحت و سالم بودن آن اطمینان پیدا کند. برای اطلاع از خدمات ایسوس در تهران با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید.

ام اس آی توتال نمایندگی رسمی ام اس آی در تهران بوده و دارای خدمات تعمیر مانیتور ام اس آی، تعمیر کارت گرافیک ام اس آی، تعمیر مادربرد ام اس آی و تعمیر لپ تاپ ام اس آی و تعمیرات آل این وان msi می باشد . برای مشاوره با شماره ۴۵۱۰۲ ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *