آدرس نمایندگی msi در غرب تهران

نمایندگی ام اس ای

شرکت ام اس ای توتال به عنوان نمایندگی ام اس ای مدت هاست که به طور حرفه ای فعالیت خود را آغاز کرده و به فروش و تعمیرات طیف گسترده ای از محصولات ام اس ای می پردازد. نمایندگی ام اس ای در ایران جدیدترین محصولات ارائه شده توسط این برند را بدون واسطه و به طور مستقیم  برای علاقه مندان این برند پرطرفدار و قدرتمند فراهم کرده و اصالت و اعتبار آن ها را توسط عرضه گارانتی معتبر برای کاربران خود تضمین می کند. ام اس ای در سال های اخیر به یکی از برندهای پرطرفدار در بین خریدارن لپ تاپ و آل این وان های هوشمند در ایران تبدیل شده است. دلایل متعددی موجب این محبوبیت روزافرزون شده است که از آن ها می توان به وجود طیف گسترده ای از آل این وان ها با قیمت های متنوع، لپ تاپ هایی با سخت افزار بسیار چشمگیر و قابل رقابت با محصولات قدرتمند روز دنیا و همچنین وجود نمایندگی ام اس ای رسمی در ایران اشاره کرد. خدمات پس از فروش نمایندگی ما عبارتند از تمامی خدمات تعمیرات از جمله تعمیر مادربورد، تعمیر مانیتور، تعمیرکارت گرافیک، تعمیر آل این وان و لپ تاپ های msi، که با پیشرفته ترین و حرفه‌ای ترین تجهیزات اورجینال، عیب یابی و تعمیر با چندین سال سابقه با همکاری با افراد مجرب و خبره، در کمترین زمان ممکن مشکلات دستگاه شما را برطرف خواهند کرد.نمایندگی MSI

خدمات نمایندگی msi

خدمات ارائه شده توسط نمایندگی ام اس آی برای کاربران شامل موارد زیر می‌باشد

  • عیب یابی و تعمیر کارت گرافیک msi
  • عیب یابی و تعمیر تمامی لپ تاپ های msi
  • تعمیر و رفع عیب مادربورد msi
  • عیب یابی و تعمیر مانیتور msi
  • تعویض قطعات آسیب دیده با قطعهی با کیفیت و اورجینال در نمایندگی msi

MSI

تعمیر لپ تاپ msi

لپ‌تاپ‌های  برند MSI امروزه به عنوان لپ تاپ های با کیفیت و پرقدرت به خصوص در زمینه ی بازی و گیم به شمار میروند.

کاربران بسیار زیادی به سمت خرید این لپ تاپ ها روی آورده اند و به هنگام خرید با این دغدغه روبرو هستند که یک مرکز کاملا معتبر بتواند تمامی خدمات مربوط به پشتیبانی کامل و صفر تا صد از مدل های مختلف لپ تاپ  MSI  را ارائه کند

نمایندگی ما تمامی خدمات فروش و خدمات پس از فروش را به طور کاملا معتبر انجام میدهد حتی درصورتی که در زمان برای مراجعه ی حضوری برای تعمیر دستگاه خود ندارید ویا ساکن اطراف تهران یا شهرستان ها هستید میتوانید لپ تاپ و یا All in one خود را از طریق پیک و یا تیپاکس برای نمایندگی MSI ارسال کنید.

MSI

تعمیر all in one شرکت MSI

آل این وان یا به عبارت دیگر کامپیوترهای یکپارچه و مجتمع که به عنوان سیستم های جدید شناخته می‌شوند امروز کم کم جای کامپیوترهای قدیمی و گذشته را که تشکیل شده از مانیتور و کیس بودند را گرفته اند.

چرا که این سیستم فضای کمتری را اشغال میکند و از همه مهمتر شما درگر درگیر سیم های در هم پیچیده و زیبا که فضا را زشت میکردند نیستید و تنها با یک مانیتور و ماوس و کیبورد سروکاردارید. به همین دلیل ساختار منسجم و با کیفیت کاربران تمایل بیشتری به این سیستم داردند.

طبیعی تین که این دستگاه‌ها نیز به دلایل مختلفی از نظر نرم افزاری و سخت افزاری دچار مشکل شوند.

و همین موضوع باعث می‌شود تا کسب و کار شما برخی از مواقع دچار مشکل شود.

ALL IN ONE MSI

گارانتی معتبر تعمیر لپ تاپ msi

لپ تاپ های MSI از نظر نرم افزاری و سخت افزاری در سطح بسیار بالایی نسبت به دیگر برند ها در تمامی زمینه ها بخصوص در عرصه ی بازی قرار دارند.

و زمانی که دچار خرابی و نقض می شوند حتماً باید توسط افراد متخصصی که با قسمت های مختلف نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه پرقدرت و در عین حال حساس آنها آشنایی کاملی دارند تعمیر و یا تعویض قطعات شوند.

تمامی تکنسین های ما در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ MSI به صورت تخصصی و حرفه ای به امور تعمیر این لپ تاپ کاربردی میپردازند. به همین دلیل تمامی خدمات ارائه شده را به صورت کامل با گارانتی معتبر تعمیر تضمین می‌کنند.

در صورت بروز هر گونه مشکل میتوانید از گارانتی معتبر نمایندگی تعمیرات MSI بهرمند شوید.

MSI

ارائه گارانتی معتبر با تعمیر all in one msi

یکی از مهمترین ویژگی ها و وجه تمایز نمایندگی msi با مراکزی که در این زمینه برای تعمیر آل این وان MSI  فعالیت می کنند را می توانید ارائه گارانتی معتبر پس از عملیات تعمیر رنظر داشته باشید.

همچنین باید بدانید که عملیات تعمیر با استفاده از ابزار و تجهیزات بسیار پیشرفته و اورجینال و به روز و توسط نیروی تخصصی مجرب نمایندگی اجرا می‌شود.

البته به این مورد نیز باید توجه داسته باشید که در این نمایندگی  قبل از شروع به عملیات تعمیر، برای اینکه کیفیت دستگاه و قطعات سخت افزاری که دچار مشکل نیستند به درستی حفظ شود، تکنسین های کاربلد ما با استفاده از تجهیزات پیشرفته برای تست و عیب یابی اولیه مشکلات دستگاه ایراد دقیق سیستم را بررسی کرده سپس تعمیر را آغاز می‌نمایند.

تمامی امور تعمیرات در این مرکز دارای گارانتی بوده و در صورت ایرادات احتمالی دستگاه به صورت رایگان بررسی و برطرف میشود.

تا در صورت بروز هر گونه مشکل بتوانید از خدمات این مجموعه به صورت کاملاً رایگان استفاده نمائید.

علاوه بر مراجعه حضوری و تحویل دستگاه تیم فنی و تخصصی این مرکز می تواند از طریق ارسال با پیک معتمد نمایندگی MSI به روند کار سرعت ببخشد.

همچنین شما میتوانید با ارسال دستگاه خود از طریق تیپاکس آن را در اختیار تکنسین های ما قرار دهید و یا حتی میتوانید از خدمات تعمیر در محل نمایندگی ام اس آی بهرمند شوید.

نمایندگی MSI

تعویض قطعات با قطعات اصلی و اورجینال

یکی دیگر از خدمات ویژه ای که در کنار کیفیت و سرعت بالا در عملیات تعمیر لپ تاپ msi می توانید در این مجموعه دریافت نمایید یافتن تمامی لوازم جانبی مدل های مختلف لپ تاپ و آل این وان msi به صورت کاملا اورجینال و اصلی می باشد. در صورتی که هرکدام از بخش های سخت افزار و لوازم جانبی مدل های مختلف لپ تاپ شما دچار مشکل شد میتوانید با ضمانت نامه کتبی نسخه اصلی و اورجینال آن را از نمایندگی msi با نازل‌ترین قیمت ممکن خریداری نمائید. استفاده از قطعات غیر اصلی مطمئناً در کوتاه یا بلند مدت شما را دچار مشکل خواهد کرد.

معمولا بیشترین دغدغه‌ی افراد هنگام خرابی قطعه‌ای از سیستم الکترونیکی پیدا کردن نمایندگی است، امروزه با هزینه‌های سنگین زندگی، اکثر افراد ترجیح می‌دهند جنسی مرغوب با هزینه‌ای مناسب تهیه کرده، بتوانند مدت زمان طولانی از آن بهرمند شوند؛ مراجعه به نمایندگی اصلی معتبر و مطمئن، راه حل این مسئله است. گاهی اوقات بعضی از قطعات نیاز به تغییر ندارند و با تعمیر آن قطعه مشکل پیش‌آمده برطرف خواهد شد، نمایندگی مجاز و معتبرMSI با داشتن مجرب ترین تکنسین های دوره دیده، قادر به تعمیر قطعات لپ تاپ و سایر محصولات ام اس ای می‌با‌شند. بنابراین با مراجعه به نمایندگی ما قطعا هزینه‌های شما کاهش پیدا خواهد کرد. نمایندگی msi این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که قطعات msi اصل را در اختیار مراجعه کنندگان خود قرار داده است و از این پس نیز به همین منوال خواهد بود و امانت‌دار اعتماد مشتریان خود می‌باشد.

نمایندگی MSI

آدرس نمایندگی برای مراجعه حضوری:

آدرس : فلکه دوم صادقیه، برج گلدیس، طبقه 11 واحد 14

ساعت مراجعه: شنبه تا چهارشنبه 8 صبح الی 21 پنجشنبه 9 صبح الی 14

برای نمایش موقعیت مکانی ما روی اینجا کلیک کنید.

در صورت تمایل به ارتباط با تیم پشتیبانی ما به صورت مستقیم و بهرمندی از مشاوره آنلاین و رایگان، می تواند از طریق شماره تلفن با این مجموعه در ارتباط بوده و تمامی سوالات و دغدغه های خود را مطرح نمایید.

شماره تماس نمایندگی:

تلفن : 45102-021

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *