تعمیر لپ تاپ ام اس آی

تعمیر لپ تاپ ام اس آی

تعمیرات لپ تاپ ام اس آی

ام اس آی توتال یک شرکت معتبر در زمینه تعمیر لپ تاپ ام اس آی می باشد که روزانه مشتریان زیادی به صورت حضوری و غیر حضوری برای برطرف کردن مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری به آنجا مراجعه می کنند.لپ تاپ ها تماما از سیستم پیچیده ای بهره می برند و گاها دچار مشکلاتی می شوند که باید توسط افراد حرفه ای و متخصص تعمیر شوند.تعمیر لپ تاپ ام اس آی حتما باید به صورت اختصاصی انجام شده تا از مشکلات احتمالی در آینده کاسته شود.اغلب افرادی که با سایت ما آشنا شده اند لپ تاپ آنها دچار مشکل شده است، شما نیز اگر از این افراد هستید جای هیچ نگرانی نیست زیرا ما به بهترین شکل ممکن تعمیر لپ تاپ ام اس آی شما را انجام خواهیم داد.تمامی قطعات لپ تاپ  MSI به صورت اورجینال و شرکتی در مرکز تعمیرات لپ تاپ msi موجود می باشد.

خدمات تعمیرات لپ تاپ msi

هر یک از مراکزی که در بخش تعمیر لپ تاپ ام اس آی فعالیت دارند خدمات خاصی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند، ام‌اس آی توتال نیز جهت کسب رضایت مشتریان خدمات ویژه ای را در اختیار آنها قرار می دهد، تعمیر تخصصی انواع لپ تاپ های برند msi به شکل ویژه انجام می شود، افراد و تکنسین های زبده ای که در شرکت ما فعالیت می کنند قادر به تعمیر لپ تاپ هایی هستند که مشکلات آنها توسط مراکز دیگر غیر قابل تعمیر عنوان شده است.

ام اس آی توتال نمایندگی رسمی ام اس آی در تهران بوده و دارای خدمات تعمیر مانیتور ام اس آی ، تعمیر کارت گرافیک ام اس آی ، تعمیر مادربرد ام اس آی و تعمیر آل این وان ام اس آی می باشد . برای مشاوره با شماره 45102 021 تماس حاصل فرمایید.

تعمیر لپ تاپ msi

تعمیر تخصصی لپ تاپ msi

برخی از مشکلات نرم افزاری که با تعویض ویندوز یا نصب برخی از درایوها برطرف می شوند هزینه کمی داشته و در کمترین زمان انجام می شود اما برخی از مشکلات سخت افزاری که نیاز به بررسی بیشتر داشته باشد لازم است که لپ تاپ شما به مدت چند روز در مرکز ما تحت بررسی قرار گرفته و مشکل آن رفع گردد. تعمیرکاران ما در مرکز ام اس آی توتال به دو دسته تقسیم بندی می شوند، تعمیرکارانی که در تعمیر مشکلات نرم افزاری فعالیت دارند و تعمیرکارانی که در بخش تعمیر سخت افزاری زبده هستند.

پس از اینکه لپ تاپ شما در اختیار کارشناسان تعمیر ما قرار گرفت در ابتدا مشکلات نرم افزاری آن تحت بررسی قرار می گیرد تا از پرداخت هزینه های اضافی توسط مشتری جلوگیری شود. چنانچه مشکل به وجود آمده برای سیستم به صورت نرم افزاری رفع نشد، دستگاه به قسمت تعمیر سخت افزاری ارجاع داده شده و به طور کامل بررسی می شود.

سرعت عمل و کیفیت کار از اولویت های MSI توتال می باشد. تعمیر لپ تاپ ام اس آی در شرکت ما با کمترین هزینه انجام می شود و شما با آسودگی خاطر می توانید دستگاه خود را در اختیار تکنسین های حرفه ای ما قرار دهید.

ذکر این نکته را مهم می دانیم که بیش از 70% مراجعه کنندگان به مرکز ما مشکلات نرم افزاری برای لپ تاپ آنها بوجود آمده است که نهایتا با نصب آنتی ویروس فعال و یا تعويض ویندوز برطرف می شود. رفع مشکلات نرم افزاری هزینه و زمان کمی می برد.

 

تعمیرات لپ تاپ msi

 

مزایای تعمیر لپ تاپ ام اس آی در نمایندگی  

  • ثبت سفارشات تعمیر در کمترین زمان ممکن
  • برخورداری از افراد زبده و حرفه ای
  • پشتیبانی عالی به همراه خدمات ویژه
  • هزینه تعمیر پایین در مقایسه با سایر مراکز تعمیرات
  • استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها برای تشخیص عیب یابی
  • ارائه خدمات تعمیر لپ تاپ ام اس آی به صورت حضوری و غیر حضوری

مشکلات رایج لپ تاپ MSI

از مشکلات رایج نرم افزاری که برای لپ تاپ های MSI بوجود می آید شامل مواردی همچون: ریستارت شدن سیستم، هنگ کردن، کند شدن دستگاه، خاموشی های مکرر، ناپدید شدن برخی از آیکون ها از صفحه دسکتاپ، عدم عملکرد صحیح کیبورد، باز شدن آدرس های ناشناس در مرورگر و مواردی از این قبیل می باشد. مشکلات نرم افزاری اغلب بخاطر فعال نبودن ویندوز، ویروسی شدن، نصب برنامه های مخرب، نصب بیش از حد برنامه ها و… ایجاد می شود، این مشکلات نه تنها در لپ تاپ های ام اس آی بلکه در تمامی لپ ها ایجاد شده که به آسانی برطرف می شود.

تعمیر لپ تاپ ام اس آی

موارد قابل تعمیر لپ تاپ ام اس آی

  • تعمیر انواع خازن ها، آی سی ها و چیپ های برد
  • برطرف کردن مشکل آنتن دهی وای‌فای و بلوتوث
  • تعمیر و تعویض آداپتور و باتری لپ تاپ
  • تعمیر درایوهای نوری DVD ROM
  • ارتقا و بازیابی اطلاعات از دست رفته هارد
  • رفع مشکلات مربوط به بایاس و بروزرسانی آن
  • تعمیر و تعویض چیپ کارت گرافیک
  • تعمیر مدار پاور، بوت و شارژ
  • تعمیر شکستگی های لولا و موارد مربوط به قاب لپ تاپ
  • تعمیر تاچ پد و کیبورد
  • تعمیرات کارت شبکه، کارت صدا و لن
  • تعویض یا تعمیر انواع سوکت های شارژ و یو اس بی، جک هدفون، ورودی های لن و…
  • تعویض فریم صفحه نمایش در صورت شکستگی
  • تعمیر مشکلات مربوط به صفحه نمایش لپ تاپ MSI
  • برطرف کردن مشکلات مربوط به فن و سی پی یو
  • نصب ویندوزهای اورجینال و تمامی درایوهای لپ تاپ بر اساس مدل
  • ارتقا رم، ارتقا CPU و کارت گرافیک
  • تعمیر آداپتور شارژر

 

تعمیر لپ تاپ ام اس آی می بایست با رعایت پارامترها انجام شود، مشکلات نرم افزاری اگر به موقع و به صورت اصولی رفع نشوند ممکن است به بخش های دیگر لپ تاپ نیز آسیب وارد شود. متاسفانه تمامی پارامترهای اولیه در مراکز تعمیرات در ایران رعایت نمی شود، برخی از افراد بدون هیچگونه دانش فنی اقدام به تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ می کنند که در نهایت ممکن است سایر بخش های سیستم نیز دچار مشکل شود. بخاطر همین اگر دستگاهتان دارای ایراد فنی می باشد حتما باید آن را در اختیار نمایندگی های معتبر قرار دهید.

ام اس آی توتال آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیر لپ تاپ ام اس آی به صورت حرفه ای می باشد، تمامی مشکلات به وجود آمده برای لپ تاپ ها در مرکز ما بررسی و رفع می شود.

برای تعمیر لپ تاپ ام اس آی نیاز به دانش فنی است، اگر مشکلات سخت افزاری برای دستگاه شما به وجود آمده است سعی کنید حتما آن را در اختیار افراد خبره و متخصص قرار دهید. شرکت ما تمامی مشکلات سخت افزاری را رفع می کند و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد.

بسیاری از مراجعه کنندگان به مرکز ما مشکلاتی را عنوان می کنند که بخاطر نوسانات برقی ایجاد شده است. پیشنهاد می کنیم جهت جلوگیری از هرگونه مشکل از محافظ برق مناسب برای دستگاه خود استفاده نمایید. نوسانات برقی می تواند باعث خرابی خازن های برد شده که حتما باید تعویض شود.

ما برای تعمیر لپ تاپ ام اس آی مهندسین و متخصصین حرفه ای را گرد هم آورده ایم تا بتوانیم خدمات رضایت بخشی را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم، اگر در زمینه تعمیر لپ تاپ ام اس آی نیاز به راهنمایی یا مشاوره دارید هم اکنون می توانید با کارشناسان ما ارتباط تلفنی برقرار کنید.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ ام اس آی

تعمیر لپ تاپ ام اس آی یکی از خدماتی است که به صورت کاملا تخصصی و توسط کارشناسان با مهارت و دروه دیده در نمایندگی تعمیر لپ تاپ ام اس آی انجام می گردد. کارابران لپ تاپ های msi می توانند در صورت بروز هرگونه مشکلی در سیستم خود، به این نمایندگی مراجعه نمایند. این مرکز مجهز به پیشرفته ترین دستگاه ها و ابزارآلات جهت عیب یابی و تعمیرات انواع مدل های لپ تاپ ام اس آی است و تعمیرات در بهترین کیفیت ممکن توسط کارشناسان خبره انجام خواهد شد.

روشن نشدن لپ تاپ، عدم نصب ویندوز بر روی لپ تاپ، هنگ کردن یا ریست شدن لپ تاپ، عدم نصب کارت گرافیک، کار نکردن کیبورد لپ تاپ، وجود مشکل در مادربرد لپ تاپ، شارژ نشدن باتری لپ تاپ، وجود مشکل در صفحه نمایش لپ تاپ، کار نکردن اسپیکرها و بلندگوی لپ تاپ، شکستگی قاب لپ تاپ، ویروسی شدن لپ تاپ و ده ها مشکل نرم افزاری و سخت افزاری دیگر از جمله خدمات مهمی است که در نمایندگی تعمیر لپ تاپ ام اس آی انجام می گردد.

واحدهای مختلفی در نمایندگی لپ تاپ msi وجود دارد که در هر یک از این واحدها خدمات متنوعی صورت می گیرد. در ابتدا و پس از مراجعه مشتری به نمایندگی، دستگاه به واحد مشاوره و عیب یابی ارسال شده و در آنجا ایراد دقیق دستگاه با استفاده از تجهیزات مدرن روز تشخیص داده می شود. در ادامه با توجه به نوع مشکل، لپ تاپ به واحد سخت افزار و یا نرم افزار فرستاده شده و ایرادات آن رفع می گردد. در نهایت نیز دستگاه تعمیر شده به واحد آزمایش و تست نهایی ارسالو در آنجا مورد آزمایش قرار می گیرد و به صورت کاملا سالم و بدون ایراد به مشتری تحویلداده می شود.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ ام اس آی خدمات خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری نیز انجام می دهد. بدین صورت که شما درابتدا و پساز تماس با کارشناسان، مشورت ها و راهنمایی های لاز مرا دریافت نموده و در صورت نیاز درخواست حضور تعمیرکار در محل را اعلام می نمایند. تعمیرکار و متخصص مربوطه در اسرع وقت در محل حاضر شده وبه انجام تعمیرات و برطرف نمودن مشکل لپ تاپ ام اس آی می پردازد.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ ام اس آی در اکثر شهرهای ایران دارای شعبه است و در تهران نیز شعبه های مختفی را راه اندازی نموده است. شهروندان تهرانی در هر نقطه از شهر که باشند می توانند از خدمات این مرکز استفاده نموده و به تعمیر لپ تاپ خود بپردازند. ارائه گارانتی معتبر و برخورد صحیح با مشتریان و همچنین تخصص بالا به همراه تجربه و سابقه زیاد تعمیرکاران از جمله نکاتی است که در نمایندگی تعمیر لپ تاپ ام اس آی مورد توجه قرار می گیرد. هزینه های دریافتی نیز بر طبق تعرفه های موجود برنامه ریزی شده و هیچ گونه هزینه اضافی بابت خدمات ارائه شده از مشتری دریافت نمی گردد.

علائم خرابی CPU چیست؟

سی پی یو هسته مرکزی و کنترل کننده تمام اعمال و رفتار لپ تاپ است که در صورت خرابی، کار کردن با لپ تاپ را دچار مشکل می‌کند در صورت بروز خرابی در لپ تاپ اگر هر یک از علائم زیر را مشاهده کردید نشان دهنده ایجاد آسیب در cpu لپ تاپ است.

  • هنگ کردن لپ تاپ
  • کند بودن سرعت لپ تاپ
  • داغ شدن بیش از حد لپ تاپ
  • نشان دادن ارور CPU over temperature error!press F1 reSume
  • نشان دادن ارور Intel CPU uncode loading error

تعمیر CPU لپ تاپ MSI

همه ما نام پردازنده و یا CPU به گوشمان خورده است این قطعه که به عنوان مغز کامپیوتر شناخته می‌شود مسئول تمام انتقال اطلاعات و داده‌ها در سیستم کامپیوتری است در‌واقع تمامی دستورات و عملکرد‌ها از این قطعه به سایر قطعات منتقل می‌شود. حال فرض کنید این قطعه دچار آسیب و یا خرابی شده است که هرگونه ایجاد مشکل در سی پی یو  منجر به خرابی و از کار افتادن لپ تاپ می شود. یکی از شایع‌ترین و رایج‌ترین مواردی که باعث بروز خرابی در سی پی یو لپ تاپ msi می‌شود گرمای بیش از حد است. برای جلوگیری از داغ شدن لپ تاپ سعی کنید نکاتی را که در ادامه ذکر می‌کنیم هنگام استفاده از آن رعایت کنید.

  • استفاده از کول پد یا فن خنک کننده
  • قرار ندادن لپ تاپ بر روی بالشت، تشک و محیطی که ورود و خروج هوا را غیرممکن می کند.

رعایت موارد گفته شده، از داغ شدن لپ تاپ و آسیب رسیدن به سی پی یو جلوگیری می‌کند. در صورتی‌که CPU لپ تاپ شما دچار مشکل شد می‌توانید به نمایندگی تعمیر CPU لپ تاپ MSI مراجعه کنید.

خراب شدن مادربرد لپ تاپ 

 یکی از قطعات اصلی و قطعه مادر در کامپیوتر مادربرد است، به کمک مادربرد ارتباط میان پردازنده و سایر قطعات برقرار می‌شود و در صورتی‌که دچار خرابی شود علائم آن به صورت زیر خود را نشان می‌دهد.

  • نصب نشدن ویندوز
  • شارژ نشدن لپ تاپ
  • روشن نشدن لپ تاپ
  • خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ
  • کند شدن شدید سرعت لپ تاپ
  • کار نکردن کلید‌های لپ تاپ
  • نداشتن تصویر مانیتور
  • پرش تصویر
  • بهم ریختگی رنگ تصویر

دلایل خرابی مادربرد

عوامل مختلفی می‌تواند سبب خراب شدن مادربرد لپ تاپ شود اما به صورت شایع موارد زیر از عمده دلایل خرابی مادربرد است.

  • ضربه خوردن لپ تاپ
  • آب‌خوردگی لپ تاپ
  • نوسانات برق

 

تعمیر مادربرد لپ تاپ MSI

مادربرد یکی از مهمترین قطعات لپ تاپ است که ارتباط میان پردازنده و قطعات دیگر کامپیوتر را امکان پذیر می‌کند عوامل مختلفی نشان دهنده خرابی آن است به عنوان مثال روشن نشدن لپ تاپ ‏msi، شارژ نشدن لپ تاپ ‏msi، خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ ‏msi و غیره، همانطور که از اسم آن پیداست به عنوان قطعه مادر شناخته می‌شود و اگر دچار آسیب شود، می‌توان گفت لپ تاپ شما دیگر قابل استفاده نخواهد بود چرا‌که هزینه تعویض قطعه مادربرد  بالاست و خرید یک لپ تاپ نو به صرفه‌تر است. آب خوردگی، ضربه خوردن شدید لپ تاپ، به‌وجود آمدن نوسانات برقی از مواردی هستند که باعث آسیب رساندن به مادربرد لپ تاپ msi می‌شوند. در صورتی‌که هر یک از نشانه‌های خرابی مادربرد لپ تاپ ام اس ای را مشاهده کردید می‌توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ msi از متخصصین و تعمیرکاران حرفه‌ای بهره ببرید.

دلایل خراب شدن کارت گرافیک

 

  • نشان ندادن صفحه نمایش وقتی که لپ تاپ روشن بوده و فن آن کار می‌کند
  • به‌وحود آمدن خطوط عمودی بر روی مانیتور
  • خاموش شدن ناگهانی صفحه نمایش پس از دیرن لوگوی ویندوز
  • نمایش تصاویر کند و بی‌کیفیت هنگام استفاده از برناگه‌های سنگین
  • وجود نوسانات برق
  • بیش از حد گرم شدن دستگاه
  • کار نکردن فن خنک کننده کارت گرافیک
  • استفاده کردن از کارت گرافیک ناسازگار با مادربرد

تعمیر کارت گرافیک msi

 

کارت گرافیک لپ تاپ msi یکی دیگر از قطعات مهم لپ تاپ است که در صورت خرابی باید تعمیر و یا تعویض شود. سیاه بودن صفحه مانیتور هنگام روشن بودن لپ تاپ، کشیده شدن خطوط عمودی و راه راه بر روی مانیتور، خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ هنگام نمایش لوگوی ویندوز و غیره علائمی بوده که نشان می‌دهد کارت گرافیک با مشکل رو‌به رو شده است و حتما باید به نمایندگی معتبر msi مراجعه کنید تا لپ تاپ شما توسط متخصصین مجرب بررسی شود و در صورت نیاز کارت گرافیک لپ تاپ شما تعویض یا تعمیر خواهد شد.

علائم خراب شدن رم

  • کاهش یافتن عملکرد لپ تاپ و بازده آن
  • کرش‌های گاه و بی‌گاه و تصادفی لپ تاپ
  • شناخته نشدن قطعات و کارت گرافیک توسط لپ تاپ
  • باز نشدن و خراب شدن فایل‌های داده
  • نشان ندادن مقدار صحیح حافظه رم
  • مشاهده صفحه آبی رنگ (Blue Screen) به صورت مکرر و فریز شدن ویندوز
  • متوقف شدن ویندوز و بوت شدن آن هنگام اجرای برنامه
  • ریستارت شدن مداوم لپ تاپ
  • خراب شدن ترانزیستور‌های رم
  • گرمای بیش از اندازه لپ تاپ
  • وجود گرد و غبار در اسلات‌ها
  • نوسانات برق و ولتاژ نامناسب
  • ضربه خوردن لپ تاپ و جابجایی ناصحیح آن

تعمیر رم لپ تاپ msi

 رم لپ تاپ که به عنوان حافظه‌ی موقت شناخته می‌شود یکی از قطعات مهم در لپ تاپ است که خرابی آن نیز بسیار شایع است. در‌واقع به کمک رم شما می‌توانید به داده‌های مورد‌نیاز‌تان با سرعت بیش‌تری دسترسی پیدا کنید اما دقت کنید که این حافظه به صورت موقت است و در صورت ذخیره نشدن و خاموش شدن لپ تاپ اطلاعات از بین می‌روند. به عنوان مثال در برنامه ورد شما به صورت مداوم در حال جابه‌جایی بین پنجره‌های مختلف هستید و هنگام بازگشت به ورد اطلاعات شما هنوز روی سیستم ذخیره است اما اگر برنامه را بدون سیو کردن فایل ببنیدید و یا لپ تاپ را خاموش کنید، این داده‌ها نیز از بین می‌رود؛ به همین جهت به رم حافظه موقت می‌گویند. بیشترین مواردی که باعث خرابی رم می‌شود ضربه خوردن به لپ تاپ، نوسانات برق و گرمای بیش از حد است. در صورتی‌که هریک از موارد گفته شده برای لپ تاپ ام اس آی شما اتفاق افتاد تنها کافیست به نمایندگی معتبر شرکت ام اس ای مراجعه کنید و اطمینان خاطر داشته باشید که لپ تاپ شما با قطعات اصلی و توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص تعمیر خواهد شد.

 

علایم خراب شدن تاچ پد

  •  آب‌خوردگی
  • ضربه خوردن و یا وارد شدن فشار سنگین
  • کار نکردن تاچ پد

تعویض و تعمیر تاچ پد لپ تاپ ام اس ای

خراب شدن تاچ پد لپ تاپ ام اس ای به دو دلیل سخت افزاری و نرم افزاری است اگر تاچ پد ام اس ای دچار ضربه و فشار نشود و یا آب‌خوردگی نداشته باشد می‌توان علت خرابی آن را مشکلات نرم افزاری مثل ویروسی شدن لپ تاپ، نصب بد افزار‌ها و غیره دانست. در هر صورت شما می‌توانید به مرکز نمایندگی ام اس ای مراجعه و آن را تعمیر کرده و یا سیستم خود را ارسال کنید و پس از تعمیر درب منزل تحویل بگیرید. در هر دو صورت لپ تاپ msi شما توسط بهترین متخصص و با قطعات اورجینال تعمیر خواهد شد.

علایم خراب شدن هارد

  • نصب نشدن ویندوز
  • ذخیره نشدن و از بین رفتن اطلاعات
  • پایین بودن سرعت بوت دستگاه
  • بوت نشدن لپ تاپ
  • هنگ کردن لپ تاپ
  • ضربه خوردن لپ تاپ
  • نوسانات برق
  • داغ شدن لپ تاپ

بازیابی اطلاعات هارد msi و تعمیر هارد لپ تاپ ام اس آی

یکی از قطعات مهم و اصلی لپ تاپ، هارد است که تمام اطلاعات و داده‌های سیستم را در خود ذخیره می‌کند، علائم خرابی هارد در سه دسته فیزیکی، نرم افزاری و مکانیکی تقسیم می‌شوند. فیزیکی شامل علائمی نظیر ضربه خوردن لپ تاپ، نوسانات برق، عدم تهویه مناسب و غیره است. نرم افزاری به مشکلاتی گفته می‌شود که توسط بدافزار‌ها و ویروسی شدن ایجاد شده و در نهایت مشکلات مکانیکی نیز خراب شدن قطعاتی از هارد است. هریک از علائم گفته شده می‌تواتد سبب از بین بردن اطلاعات شما شود از دین‌رو بهتر است در صورت مشاهده هرگونه خرابی به نمایندگی تعمیرات ام اس ای مراجعه کنید تا هم بتوان از پاک شدن اطلاعات‌وان جلوگیری کرد و هم تعمیرات لازم را انجام داد. نمایندگی msi با داشتن متخصصین مجرب و قطعات اصل در خدمت شماست.

 

  1. تعمیر لپ تاپMSI چقدر طول می کشد؟


    زمان لازم برای تعمیر لپ تاپMSI بسته به نوع مشکل و در دسترس بودن قطعات جایگزین می‌تواند متفاوت باشد. با این حال، اکثر نمایندگی تعمیرات معتبر تلاش می‌کنند تا تعمیرات را در یک بازه زمانی معقول انجام دهند که معمولاً از چند روز تا چند هفته متغیر است.

  2. آیا برای تعمیر لپ تاپMSI گارانتی وجود دارد؟


    بسیاری از خدمات حرفه ای تعمیر لپ تاپMSI ضمانت هایی را برای کار خود ارائه می‌دهند. این بدان معناست که اگر در مدت معینی پس از تعمیر اولیه مجدداً همان مشکل پیش آمد، بدون هزینه اضافی آن را برطرف می‌کنند. هنگام انتخاب خدمات تعمیر، حتماً گزینه های گارانتی را جویا شوید.


  3. آیا در هنگام تعمیرات، اطلاعات و حریم خصوصی من حفظ می‌شود؟


    خدمات معتبر تعمیر لپ تاپMSI در نمایندگی ها اهمیت امنیت و حفظ حریم خصوصی داده ها را به طور کامل درک می‌کنند در این نمایندگی ها به حریم خصوصی شما احترام گذاشته می‌شود ولی برای اطمینان خاطر بیشتر بهتر است که خودتان از اطلاعات لپ تاپ خود یک بکاپ تهیه کنید.

  4. آیا برای تعمیر لپ تاپMSI به وقت قبلی نیاز دارم؟


    در حالی که برخی از مراکز تعمیر بزرگتر یا شلوغ ممکن است نیاز به گرفتن وقت قبلی داشته باشند، بسیاری از نمایندگی های کوچکتر برای مشکلات جزئی یا عیب یابی سریع، نیازی به گرفتن وقت قبلی ندارند و شما می‌توانید در هر ساعت از روز به آن ها مراجعه کنید. همیشه توصیه می‌شود که از قبل تماس بگیرید و بررسی کنید که آیا نمایندگی می‌تواند برای شما یک زمان جهت مراجعه اختصاص دهد.

  5. خدمات تعمیر لپ تاپMSI چه نوع روش های پرداختی را می‌پذیرد؟


    اکثر خدمات حرفه ای تعمیر لپ تاپMSI انواع مختلفی از پرداخت مانند پول نقد، کارت های اعتباری، کارت های نقدی و گاهی اوقات حتی پلت فرم های پرداخت آنلاین را نیز پشتیبانی می‌کنند.

روشن نشدن لپتاپ msi دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد که عبارتند‌از: خراب شدن باطری، شارژر، کابل، اتصالات برقی، وصل نبودن صحیح اتصالات به هم. بعد از چک کردن هر یک از موارد گفته شده، اگر باز هم لپ تاپ روشن نشد ممکن است مشکل به وجود آمده در مدارات الکترونیکی لپ تاپ ‏msi باشد که باید برای رفع آن به یک متخصص مراجعه کنید.

داغ شدن لپ تاپ msi به دو دلیل نرم افزاری و سخت افزاری اتفاق می افتد اگر اطمینان دارید که نرم‌افزار مخربی را بر روی لپ تاپ ام اس ای خود نصب نکرده‌اید. می‌توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ، فن‌های خنک کننده لپ تاپ خود را سرویس یا تعویض کنید.

ابتدا از خراب نبودن ویندوز و یا درایو‌ها مطمئن شوید چرا‌که این دلایل خود سبب ایجاد بلو اسکرین می‌شوند، پس از بررسی موارد فوق، اگر مشکل رفع نشد احتمالاً رم یا مادربرد و یا کارت گرافیک لپ تاپ شما  آسیب دیده است که برای تعمیر آن باید به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ مراجعه کنید

نداشتن صدای لپ تاپ دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که این عوامل عبارتند از: نصب نشدن درست درایور کارت صدا، آسیب دیدن مدارات داخلی مربوط به صدا، آسیب دیدن اسپیکر و جک ورودی صدا

اگر سیستم عامل لپ تاپ به طور کامل اجرا می شود، اما هنوز شما تصویری بر روی صفحه نمی بینید احتمالاً این مشکل از صفحه نمایش یا کابل فلت است.

سریعا لپ تاپ را از برق بکشید، اگر باتری لپ تاپ شما قابل جدا شدن است آن را از پشت لپتاپ خارج کنید در غیر این صورت به کمک دکمه پاور یا دکمه خاموش، لپ تاپ را خاموش کنید و به یکی از مراکز تعمیرات لپ تاپ مراجعه کنید.

معمولاً مشکلات نرم‌افزاری سبب بروز این مشکل می شود مانند بایوس.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *